Favorite Muziek Video #1

laaste tijd kijk ik veel op youtube muziek video die ik leuk vind wil je weten wat mij favoriete muziek video is kijk dan snel verder. nicki minaj Рsuper bass Carly Rae Jepsen РCall Me Maybe Emeli Sand̩ РNext To Me Lykke li Рi follow rivers Gotye Рsomebody i used to know (feat. kimbra) Bruno mars Рmarry you (live at mtv ema 2011) Lady gaga РBad Romance Enrique Iglesias РI Like It Balada РGusttavo Lima

Dat was mij favorite muziek video vind jullie leuk om te kijken en wat is jullie favorite muziek video laat mij weten ik ben wel benieud naar.Liefs sammy

Geef een reactie

