Mijn make-up toilettas stash

20121002-191546.jpg

20121002-191817.jpg
Vandaag laat ik je mijn make-up box toilettas met spiegel stash zien. Deze make-up tas heb ik bij kruidvat gekocht die was aanbieding voor €9,99 voor €6,99 deze toilettas gebruik ik iedere dag.

De product in mijn toilettas

Kwasten van catrice essence Douglas body shop Lipkleuren van catrice NYC rimmel Londen Kate 2 in 1 eyeliner pen essence gel eye line 010 black jack catrice eye brow 010 blond but brow’d catrice Eyebrow 02 Brown essence Eyebrow 01 black essence lipliner 11 in the nude essence lipliner 020 nude religion catrice Light reflecting concealer catrice Allround concealer catrice Me me me flawless concealer Eyeshadow base essence Lash brow mascara gel catrice Lashes to kill volume mascara catrice Prime and fine illuminating base catrice Velvet touch lip primer gosh Oogcreme kruidvat dagcreme kruidvat nachtcreme kruidvat Compact powder 01 sunkissed beauty essence Eyeshadow 22 blockbuster Matt effect Eyeshadow 16 go glam Shimmer effect Eyeshadow 57 in the clouds Shimmer effect Primer and fine highlighting powder 010 fairy dust catrice Silky touch blush 30 secret it girl essence Multi colour blush 060 strawberry frappucino Moringa body butter the body shop Wimperkrul eleganttouch Sleek make-up oh so special 658 Precious powder Pearls gosh Breath of fresh air gezichtstoner Lush Haarborstel Elvive rootlifter spray Toilettas true spririt

En wat heb jullie toilet tas.

Liefs sammy

Geef een reactie

