mijn favoriete series van vroeger

Ik heb vroeger veel series gekeken op tv ik blijf voor thuis ik laat jullie zien wat mijn favoriete series van vroeger kijk snel verder.


Dat was mijn favoriete series kijk echt veel naar ik heb ook dvd series ik heb zo vaak terug gekeken het blijf zo leuk series.

Dit vind ik ook leuke series ik vind echt fantasties series ik blijf voor thuis om deze series kijken.

Ik vind dit ook leuke series om naar te kijken.

Dit waren mijn favoriete series en wat zijn jullie favoriete series van vroeger.

Liefs sammy

Geef een reactie

