My life in pictures #5

Leuk dat je weer kijk my life in pictures en neem kijkje in mijn leven door middel van foto´s die ik de afgelopen maand heb gemaakt. Benieuwd naar wat ik deze maand allemaal heb meegemaakt? Lees dan snel verder!

Mac make-up i love it

Zelf gemaakt cake

Zelf gemaakt

Mmmm lekker

hallo

Zit in het restaurant

Mijn nieuwe schoenen i love it

Tofu

Reb’l fleur by rihanna

Aan het koffie drinken

Je zie mij op twitter #haha

i love mac make-up

Dat was het voor deze maand! Om mijn leventje op de voet te volgen kan je me volgen op Twitter (sweetladies82) en Instragram (beautygrlsammychan). Hope you liked it en volgende maand gewoon weer,

Liefs sammy

2 thoughts on “My life in pictures #5

  1. Wat een leuke foto`s! Vind je jas heel erg mooi!
    Wat heb jij een leuke blog! Ik ben je met bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

