Shoplog #2

IK heb weer geshopt ik laat je zien wat ik heb geshopt kijk snel verder.

Geurstokjes Rose bij kruitvat €1,99

Geurstokjes Vanilla bij kruitvat €1,99

Body lotion blubberry & lychee bij kruitvat €2,35

Body butter blubberry & lychee bij kruitvat €2,55

Handgel kruitvat per stuk €1.05

Cracked nail gosh €6,99 / BB cream gosh €12,99 bij kruitvat

Essence like a new love eau de toilette bij kruitvat €2,99

Sex and the city eau de parfum €9,99 30% korting bij kruitvat

Essence toner bij kruitvat €2,29

Elvive shampoo gekleurd haar of highlihts bij kruitvat €3,55

Elvive cremespoeling gekleurd haar of highlights bij kruitvat €4,06

Andrelon droog shampoo lang fris bij kruitvat €5,07

Als er nog vragen zijn over mijn geshopte spullen stel ze dan gerust! en dat waren mijn geshopt spulletjes. ik wens je fijne zondag.

Wat vinden jullie van mijn geshopte items?

Liefs sammy

Geef een reactie

