My life in pictures #6

Leuk dat je weer kijk my life in pictures en neem kijkje in mijn leven door middel van foto´s die ik de afgelopen maand heb gemaakt. Benieuwd naar wat ik deze maand allemaal heb meegemaakt? Lees dan snel verder!

Lekker japan snaks

ik zit op de bank bij mijn vriendin thuis

Hoi allemaal

Broodje met knakworst

Sex and the city parfum

Playboy after shave plash

Chinese thee

Mmm lekker

Tao kae noi

Gado-Gado kroepoek

The voice of holland

Dat was het voor deze maand! Om mijn leventje op de voet te volgen kan je me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan). Hope you liked it volgende maand gewoon weer.

Liefs sammy

Geef een reactie

