My life in pictures #8

IMG_1153

Het is weer tijd voor mij life in pictures en neem kijkje in mijn leven door middel van foto’s die ik de afgelopen maanden heb gemaakt. Ben je benieuwd naar wat ik deze maand heb meegemaakt kijk snel verder.

IMG_1694

06 hazelnut cream pie

IMG_1727

Bapao

IMG_1729

Chinese rijst pap

IMG_1731

puzzel nog niet gemaakt!

IMG_1734

En dat is het resultaat mooi he

IMG_1735

Haha met een snor

IMG_1743

Dat heb ik klaar gemaakt

IMG_1745

Zit het gezellig uit!

IMG_1796

Hoi

IMG_1816

Lady gaga fame parfum 30ml

IMG_1818

Hema ontbijt

IMG_1820

Haar kleuren

IMG_1842

Mijn nieuwe nikon 1 j2 camera ben ik heel blij mee

IMG_1844

Mijn nieuwe nikon hoesje

IMG_1866

Zit in de restaurant

Dit was voor deze maand! Om mijn leven op de voet te volgen kan je me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan82). Hope you liked it volgende maand gewoon weer en ik wens jullie fijne dag en tot volgende keer.

  • Liefs sammy
  • Geef een reactie

