Shoplog Denhaag

IMG_1528

Laast ben ik naar denhaag geweest ik paar dingen gekocht en die wil ik jullie later zien wat ik heb gekocht kijk snel mee.

DSC_0570

Lemony flutter bij lush €10,65

DSC_0572

Tea tree water bij lush €5,55

DSC_0575

Handbalm snow jam essence bij kruidvat €1,99

DSC_0576

bij kruidvat

Eyeshadow sorbet snow jam essence €2,39
Nagellak snow jam essence €1,69

DSC_0578

Bij kruidvat

Q10 dagcreme €10,31
Nachtcreme nivea €9,65

Dat waren mijn aankoop. Als er nog vragen zijn over mijn geshopte spullen stel ze dan gerust! En dat waren mijn geshopte spulletjes. Ik wens jullie fijne dag.

  • Liefs sammy
  • 3 thoughts on “Shoplog Denhaag

    1. Super leuke aankopen, vooral de spulletjes van Lush!
      Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
      Liefs

    Geef een reactie

