My life in pictures #9

IMG_1153

Tijd voor mij life in pictures neem kijkje in mijn leven door middel van mijn foto’s heb gemaakt die ik afgelopen maanden heb gemaakt. Ben je benieuwd naar kijk dan snel verder.

IMG_1874

zelf gemaakt foto

IMG_1878

Dit heb ik aan toen ik weg ging

IMG_1910

Ik was aan het popcorn eten

IMG_1911

Bij van verhage aan het cappuccino drinken

IMG_1912

Zelf gemaakt maïs soep

IMG_1916

Pittige kip

IMG_1917

Tiramisu mmm

IMG_1928

Bij rotterdam leg veel sneeuw

IMG_1930

Kip oriental loempia poulet oriental maaltijd repas

IMG_1937

Hoi allemaal

IMG_1943

Samen met familie uit eten

IMG_1986

Wat gebruik ik in mijn haar!

IMG_1999

In gezondheid beurs in utrecht

IMG_2001

Bij gezondheid beurs heb ik gekocht food chopper voor 15 euro

IMG_2017

Geshopt in kruitvat in rotterdam

IMG_2019

Geshopt in so low winkel

Dat waren mijn my life in pictures van deze maand om mijn leven op de voet volgen kan je ook mijn volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan82) hope you liked it. Volgende maand gewoon weer ik wens je fijne dag tot volgende maand.

Liefs sammy

Geef een reactie

