Mijn op gemaakt producten #1

Ik laat aan jullie zien wat mijn opgemaakt producten zijn. Kijk snel verder.

DSC_0695

Deze palmolive shampoo ruikt naar perzik en maak je haar schoon en ik vind deze shampoo wel fijn producten. Ik zal op nieuw weer kopen.

DSC_0697

Palmolive douchemelk doet het werk wel maar ik vind niet zo fijn douchemelk het voelt dik aan dat hou ik niet zo van. Ik zal gauw niet nog eens kopen.

DSC_0699

Ik vind deze garnier fructis cremespoeling heel er fijn het maak mijn hars glad en het ruikt ook nog eens lekker deze is voor highligt care. Ik zal deze weer op nieuw kopen.

DSC_0701

Laast gebruik ik vaak rexona crystal deo het is fijne deorant mijn favoriet deo. Ik zal weer op nieuw kopen.

DSC_0702

Ik vind deze garnier oogreinigingslotion het doet wel goed zijn werk maar hij maak mijn make-up niet echt schoon het zit nog resjes make-up aan. Maar het is wel fijn producten.

DSC_0703

Ik gebruik van mijn gezichttoner van lush breath of fresh air van mijn resjes make-up er af te halen. Ik vind deze heel fijn producten. Ik heb weer een gekocht.

DSC_0704

Laast heb ik deze op gemaakt nail polish remover het doet het zijn werk goed maar het zit wel acetone in die ik niet zo fijn ruikt. Ik zal gauw niet nog eens kopen.

DSC_0705

Handgel van kruidvat het is heel handig om mee te neemen. ik vind het fijne handgel en makkelijk bij de hand.

DSC_0707

Aquafresh tandpasta doet het werk goed ik gebruik al jaren ik vind fijn producten.

Dat waren mijn opgemaakt producten die heb op gemaakt heb. Ik hoop dat je leuk om te zien heb die ik op gemaakt heb en ik laat je volgende keer weer zien.

Liefs sammy

2 thoughts on “Mijn op gemaakt producten #1

Geef een reactie

