Instagram Iphone Hoesje Fabstagram

DSC_0709

Vandaag lag mijn iphone hoesje in brievenbus. Fabstagram, website waar je van je Instagram leuke accessoires kan maken! Zoals bijvoorbeeld een hoesje voor je telefoon, maar ook magneetjes en kaarten, super leuk toch. ik dacht ik maak maar een van mijn eigen foto hoesje!

DSC_0710

Het kom ook leuk verpakt binnen. Je hebt binnen 2 dagen, is best snel. Betalen gaat ook heel makkelijk via iDeal of Paypal.

DSC_0711

Je krijg nog een kaartje voor bedankje voor je bestelling. Het zit ook nog een goed uit. Dit is echt moeite waard een kijkje te neemen.

DSC_0712

Binnen kant zit iphone hoesje en zit ook leuk uit. Je kunt ook kiezen uit verschillende dessins. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor 1 foto, grote foto’s en kleine foto’s. heb gekozen allemaal kleine foto. De website geeft meteen de echte grootte van het hoesje weer dus je weet meteen hoe het eruit komt te zien. Hij importeert trouwens ook heel makkelijk en snel je Instagram foto’s.

DSC_0713

DSC_0716

Zo zit mijn iphone hoesje eruit. Ik vind goed gelukt is ik ben blij mee. En je hebt ze voor de iPhone 4, 4s en de 5, iPad 2 en 3, HTC One en Samsung Galaxy II en III. Je kunt kiezen voor een doorzichtige, witte of zwarte cover. Ik koos voor doorzichtig vind ik mooier.

DSC_0718

Zo zit het binnenkant van het hoesje.

DSC_0724

Dat is mijn instagram iphone hoesje ik ben blij mee. En het is super mooi geworden.

En als jij een wil je ook graag een hoesje voor je telefoon met je eigen Instagram foto’s? Bekijk dan zeker de Fabstagram website en bestel je eigen hoesje voor € 29,95 inclusief verzendkosten.

Liefs sammy

2 thoughts on “Instagram Iphone Hoesje Fabstagram

  1. Super leuk! Ik heb zelf een samsung galaxy s3 en ik heb er al een leuk hoesje voor 🙂

Geef een reactie

