My life in pictures #10

IMG_1153

Ik laat mij life in pictures zien in dit artikel geef ik jullie een kijkje in mijn leven door middel van foto die ik heb gemaakt hebt met iPhone. Een deel plaats ik op twitter of instagram, en kijk plezier. Lees snel veder.

IMG_2020

Mijn mac make-up

IMG_2021

Ik heb zelf gemaakt cake

IMG_2025

Ik was onderweg naar bioscoop

IMG_2022

Ik ben blij mee mijn mac make-up

IMG_2031

Nail art met glitter

IMG_2033

Mijn eigen ontwerp foto bij fabstagram hoesje

IMG_2034

Happy valentijn

IMG_2042

Chinese pannenkoek

IMG_2043

Vanille latte bij rotterdam starbucks

IMG_2045

Met live tim bunink op de foto bij zwolle v&d sabon

IMG_2063

Stoofpotje gevuld met kalfsvlees champignon met spek zilverui restaurant kletsen bar & proeven bistro

IMG_2066

Mijn lip collectie met smaak

IMG_2067

Ik ben onderweg naar mijn vriendin

IMG_2068

Teeez make-up blij mee

IMG_2070

Gezellig aan het bowling

IMG_2074

Ik was naar dordrecht geweest

IMG_2076

Broodje american filet met ei

IMG_2077

Lasagne lekker mmm

IMG_2078

Ushi must marry film

IMG_2079

Mini parfum van max fragrance

Dit was voor deze maand! Om mijn leventje op de voet te volgen kan je me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan). Hope you liked it volgende maand gewoon weer en ik wens jullie fijne dag.

Liefs sammy

2 thoughts on “My life in pictures #10

Geef een reactie

