Mijn op gemaakt producten #2

Hier laat ik zien wat mijn op gemaakt producten zijn of ik fijn vind kijk jullie mee.

DSC_0916

Deze droogshampoo van syoss vind ik fijn hij maak mijn haar schoon ik doe niet ieder dag als geen tijd heb om mijn haar te wassen dan pak ik droogshampoo.

DSC_0917

Ik vind deze elvive van loreal ik gebruik over mijn haar en maak mooi model in en die zijn voor fijn,slap haar.

DSC_0919

Fa shower gel die ruikt heerlijk naar rosé & passion flower ik vind heerlijk hij maak mijn huid zacht en die doe gewwonon zijn werk.

DSC_0920

Deze dagcreme en nachtcreme van kruidvat. Vind ik niet zo speciaal hij doe gewoon zijn werk.

DSC_0922

Fa deodorant blue romance vind ik fijn en hij ruikt heerlijk hij blijf 24 uur zitten ik zal weer op nieuw kopen.

DSC_0923

Ik gebuik deze oogcreme van kruitvat ik vind wel goed doet is niet zo speciaal hij doe zijn werk.

DSC_0924

Deze darlie tandpasta gebuik ik al tijdje ik ben helemaal weg van maar je kan alleen bij chinese supermarkt kopen.

DSC_0925

Fa deodorant natural & pure die ruikt white tea en hij doe gewoon zijn werk.

DSC_0926

Mini strawberry puree body lotion van the body shop die ruikt heerlijk ik ben helemaal fan van ik zal op nieuw kopen.

Dat waren mijn opgemaakt producten wil je meer weten laat hier bricht achter en je kan mijn ook volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan). Hope you liked it. Ik wens je fijne zondag.

Liefs sammy

Geef een reactie

