mijn favorite producten #1

Dit is het eerste keer die ik aan jullie later zien wat mijn favorite producten zijn. Kijk je mee.

DSC_0927

Deze parfum van DKNY is mijn favorite die ruikt heerlijk naar appel geur maar hij blijf lang ziten.

DSC_0928

Deze is ook mijn favorite parfum van lady million ik deze wel zoete kan maar hij blijf paar uur zitten.

DSC_0929

De prachtige flacon en de zwarte vloeistof. Komt echter de zoete kant meer naar voren en lijkt de geur wat zwoeler te worden daar hou ik wel van.

DSC_0930

Ik vind deze fijn reinigingmousse van nivea hij maak mijn gezicht schoon ik ben blij mee.

DSC_0931

Ik vind deze van mac fix+ aqua-spray van vitamine en mineralen heel fijn ik gebruik elke dag.

DSC_0932

Ik ben heel blij mee met mac brush cleanser ik ben fan van.

DSC_0934

Loreal elvive extraordinary oil vind ik fijn spul maak mijn haar zacht ik ben blij mee.

DSC_0936

Mac blush satin zit mooi strak uit ik vind mooi kleur maar je heb maar beetje nodig op je wangen hij geef veel pigment kleur daarom vind ik mooi.

DSC_0937

Kate moss lasting finish matte lipstick rimmel 105 ik ben dol op mooie, matte lipstick ik ben fan van.

DSC_0938

Essence stay matt lip cream 03 stoft nude is mooi van kleur hij geef matt lipgloss en ik vind fijn.

DSC_0939

Lush lemony flutter nagelriemcreme is fijn je bruik lang mee je heb maar beetje nodig ik vind het fijn producten.

Wat zijn jou favorite producten?

Liefs sammy

Geef een reactie

