Mijn Blush

Ik laat je zien wat mijn blush is het is niet veel ik heb maar drie toch laat ik aan jullie zien kijk je mee.

DSC_0964

DSC_0965

DSC_0966

DSC_0967

DSC_0971

DSC_0968

Blush van mac fleur power satin

DSC_0970

DSC_0972

DSC_0973

DSC_0974

Catrice multi color blush 060 strawberry frappucino

DSC_0976

DSC_0977

DSC_0978

DSC_0980

Essence silky touch blush 30 secret it-girl

DSC_0981

Dat waren mij blush die aan jullie later zien het niet veel maar ik gebuik niet zo veel blush en heb nog vragen laat hier comment achter. Je kan me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan).

Liefs sammy

2 thoughts on “Mijn Blush

  1. Leuk om te zien! Ik vind die van MAC het mooist en zelf heb ik die van Essence ook, die vind ik ook heel fijn en lekker budget natuurlijk 🙂

Geef een reactie

