Babyliss Beliss Brushing

Afgelopen weekend ben ik met mijn vriendin ben ik naar saturn geweest daar heb ik babyliss beliss brushing gekocht het was nog eens aanbieding kost €59,99 ik was lang op zoek naar zo een. eindlijk heb ik een gevonden en ik wil aan jullie later zien kijk jullie mee.

DSC_1160

DSC_1161

DSC_1162

Je krijg ook een tas erbij.

DSC_1163

Dat zit allemaal erin.

DSC_1164

DSC_1165

DSC_1166

DSC_1167

DSC_1171

Heb jij ook zo een en hoe vind jij ervan laat mijn weten en ik spreek jullie snel weer. Je kan me ook volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan). en ik wens je fijne dag.

Liefs sammy

Geef een reactie

