Lush Lemony Flutter Nagelriemcreme

Dit is mijn favoriete nagelriemcrème van lush lemony flutter en heerlijke crème die lekker naar citroen ruikt.

DSC_1626

DSC_1627

DSC_1628

DSC_1631

Het trekt vaak vrij snel in, dus je hoeft echt niet 10 minuten te wachten. Als je wil kan je de nagelriemen nu zachtjes terug duwen. Mijn nagelriemen zijn nog steeds niet optimaal maar ik werk er aan.Ik smeer niet zo vaak in soms vergeet ik wel eens ik moet meer gebruiken en bijvoorbeeld in voordat ik ga slapen het kost me 2 seconden en ik heb gelijk mooie nagels.

Lijk jou wat en gebruik jij ook nagelcreme?

Liefs sammy

Geef een reactie

