Lush Lipscrub bubblegum

DSC_1632

Deze lipscrub komt in een klein, schattig glazen potje met een draaideksel. Het potje is qua hygiëne een na deel maar ik zou eerlijk gezegd geen andere manier weten om een lipscrub goed te verpakken. Het is niet altijd even makkelijk om een beetje scrub uit het potje te halen zonder het over de rand heen te laten vallen. Even oefenen om zonder smeren te gebruiken dus.

DSC_1634

DSC_1635

DSC_1640

DSC_1642

Het effect van deze lipscrub op mijn lippen heeft verbaasde mij enorm. Want wie had gedacht dat je van een beetje suiker en olie zulke ontzettend zachte lippen kunt krijgen? Velletjes verdwijnen als sneeuw voor de zon en je lippen blijven heerlijk zacht en soepel achter. Wat een super leuk product! Stiekem had ik gewild dat ik hem midden in de winter al had ontdekt, maar ook nu scrub ik braaf elke dag mijn lippen eventjes met Bubblegum. Al is het alleen maar om het dan lekker af te mogen likken.

Heb je wel eens lipscrub gebruik en wat vond je ervan?

Liefs sammy

One thought on “Lush Lipscrub bubblegum

Geef een reactie

