Sleek blush

Paar dagen geleden heb ik wat besteld die ik aan jullie had later zien. Vandaag kom de review kijk je mee.

DSC_1670

DSC_1671

DSC_1672

DSC_1678

846 Mirrored pink aqua collection limited edition zolas de naam het al zegt een felle roze kleur. Dit is een vrij koele roze kleur die dus ook vrij heftig is. Natuurlijk ziet hij er andres uit op de wang. Breng hem heel lichtjes op de wang. Ik heb nog niet gebrijkt ik ga zeker nog doen.

DSC_1679

DSC_1680

DSC_1681

926 Rose gold dit is practig kleur. Dit is peachy kleur met goud en roze glans. Op de wang is hij niet heel erg gepigmenteerd maar hij geeft wel een mooie glans. Deze blush is niet zo bezonder maar dat maakt hem niet minder mooi. Deze blush is in tegenselling met de andere blush iets minder poederig.

DSC_1682

DSC_1683

Dat zijn mijn 2 sleek blush van mijn bestelling. En hoop dat leuk vond om te kijken heb nog vragen over deze sleek blush laat hier een comment achter Je kan me ook volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan). en ik wens je fijne dag.

Liefs sammy

Geef een reactie

