Sleek au naturel palette 601

Laast heb ik bij boozyshop wat dingen besteld onder rand sleek palette vandaag ga ik voor jullie review ik ben benieuwd naar wat jullie van vind kijk je mee.

DSC_1684

DSC_1685

DSC_1686

Nougat-Nubuck-Cappuccino

DSC_1687

Honeycomb-Toast-Taupe

DSC_1688

Conker-Moss-Bark

DSC_1689

Mineral earth-Regal-Noir

DSC_1690

DSC_1691

De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd en zacht het idee van een best of palette vind ik mooi. Maar het resultaat vind ik wel best goed. Ik hou wel van naturel palette van sleek die past meest bij mij.

Houd je ook van naturel kleur zoals ik. Het zijn allemaal goed gepigmenteerd.

Wat vind je van deze sleek palette heb ook een van?

Heb nog vragen over deze sleek palette laat hier een comment achter Je kan me ook volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan). en ik wens je fijne dag.

Liefs sammy

Geef een reactie

