Elf: Blush Reviews & Swatches

Jullie hadden een tijdje geleden in mijn unboxing elf blush kunnen zien. Vandaag komt dan de review van elf producten die aan jullie later zien. Kijk snel verder.

DSC_2303

DSC_2304

DSC_2305

DSC_2306

DSC_2307

Deze baked blush bevat veel meer pigment en mooi kleurtje. Passion pink

DSC_2308

DSC_2309

DSC_2310

DSC_2311

Giddy gold het is prachtig kleur. Dit is een mooie gouden glans.Op de wang hij is wel gepigmenteerd maar hij geeft je echt de mooiste glans.

DSC_2312

DSC_2313

DSC_2314

DSC_2316

Fushia fusion deze blush heefd veel gepigmenteerd hij is wel poederige kant dus tik hem voor het aanbrengen goed af. Ik vind dit zeker mooi kleur.

DSC_2318

DSC_2319

DSC_2320

DSC_2321

Pink passion zoals de naam het al zegt een felle roze kleur. Dit is een vrij koele roze kleur die dus ook vrij heftig is. Natuurlijk ziet hij er anders uit op de wang. Breng hem heel lichtjes aan met eventueel een stippling brush. Zeker met een lekker bruin kleurtje/dames met een getinte huid zal deze blush erg mooi staan. Ik heb hem nog niet gedragen maar dat ga ik binnenkort zeker doen.

DSC_2322

DSC_2323

DSC_2324

DSC_2326

Candid coral hij is echt prachtig. Dit is een mooie peachy kleur met gouden glans. Op de wang is hij niet heel erg gepigmenteerd maar hij geeft je echt de mooiste glans. Deze blush is vrij neutraal en niet heel erg bijzonder maar dat maakt hem niet minder mooi van.

DSC_2327

DSC_2328

DSC_2329

En dit zijn ze dan de elf blush van mijn unboxing. Het was soms een beetje poederig en bevatten veel pigment. Mijn favoriet is fushia fusion die blijf mooi kleur. Deze bluhs kosten €4,00 per stuk en zijn te koop op http://www.eyeslipface.nl

Heb je nog vragen laat hier comme achter.e kan me ook volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan).

Liefs sammy

Geef een reactie

