ELF Correcting powder

Gezichtspoeders zijn altijd een probleem bij mij. De meeste poeders geven mij namelijk al snel een cakey gezicht. En dat wil ik juist zo graag vermijden. E.L.F heeft een vrij aparte poeder waar ik toch veel goede reviews over gelezen heb. Een poeder met 4 kleuren. En dan in huidskleur beetje bruine kleur. Hoe dit werkt lees dan snel verder.

DSC_2335

DSC_2336

Deze poeder komt in dezelfde verpakking als het blush/bronzer duo. En deze verpakking is vrij simpel en strak.
De poeder bevat ook een grote spiegel zodat je, je make-up makkelijk kunt bijwerken onderweg.

DSC_2337

Werkt het ook ik vind dit persoonlijk een hele fijne poeder. Hij is heel zacht en mijn kwast pakt ook veel product op. Ik moet hem dus ook even aftikken voordat ik hem aanbreng. Deze poeder maakt mijn huid mat en zorgt ervoor dat ik geen poederhoofd heb. Ook blijft mijn gezicht lange tijd mat.

DSC_2338

Hij laat mijn gezicht er ook niet witter uit zien. Soms kan het namelijk ook zijn dat je een soort witte waas krijgt
maar daar heb ik met deze poeder geen last van.

Wat vind jullie van deze poeder?

Je kan me ook volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan).

Liefs sammy

Geef een reactie

