My life in pictures #12

Het is alweer tijd voor. My Life In Pictures kijk snel verder.

IMG_1153

IMG_2215

Voor koninginnedag nail art

IMG_2213

Mijn avond eten

IMG_2219

IMG_2222

IMG_2223

Mijn pakket van elf eye lip face

IMG_2224

Michael kors iphone case

IMG_2231

Dat was mijn avond eten

IMG_2234

In the limelight van mac

IMG_2237

Bij kfc heb ik gegeten

IMG_2238

Mijn nieuwe dvd speler

IMG_0066

Neus strips later inwerken

IMG_0070

Zelf gemaakt

IMG_2240

http://www.sweet-spot.nl

IMG_2244

Mijn nieuwe beats

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Ik wens jullie een hele fijne week.

je me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan).

Liefs sammy

One thought on “My life in pictures #12

Geef een reactie

