Mijn favorite producten #2

Het is weer tijd mijn favorite producten later zijn wat ik fijn vind kijk snel mee.

DSC_2400

Deze BB cream van gosh vind ik fijn producten ik gebruik bijna elke dag zo fijn vind ik het.

DSC_2401

DSC_2403

Sleek blush rose gold 926 ben ik helemaal verliefd op ik gebruik elke dag geef mooi op je wangen.

DSC_2404

DSC_2405

Eyeshadow palette van catrice vind ik mooi kleur om te dagen ik ben gek op zulke kleur ik hou niet van op valende kleur deze kan je elke dag dragen.

DSC_2406

DSC_2407

Zo als je ziet heb ik veel gebruik voor al organza kleur ik heb al pen geraak het is mooi pallet van sleek oh so special 658 i love it.

DSC_2408

Het is fijn producten en het ruikt lekker hij doe zijn werk dat hou wel van.

DSC_2409

Deze gebruik naar wassen daar doe ik beetje op mijn hand en smeer ik alleen puntjes en maak mijn haar zacht ik vind het fijn spul.

DSC_2410

DSC_2411

Ik heb deze body butter veel gebruikt en hij ruikt naar blueberry & lychee hij trekt snel in je huid en plakt niet.

DSC_2412

Body lotion is vloeibaar het is makkelijk te smeren op je huid en plakt niet en trekt snel in je huid.

DSC_2413

Andrelon droog shampoo vind ik fijn ik gebruikt niet iedere dag het makkelijk in gebruik.

DSC_2415

Syoss heat-protect gebruik voor tegen hiten tangen om beschadig haar het is fijn spul.

Wat zijn jullie favorite producten?

Je kan me ook volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan).

Liefs sammy

One thought on “Mijn favorite producten #2

  1. Fijne favorieten! Vooral de absolute nude palette van Catrice vind ik erg fijn.

Geef een reactie

