My life in pictures #13

leuk dat je weer kijkt naar mijn leven hoop dat je leuk vond om naar te kijken wat mijn leven gaat kijk dan snel verder.

IMG_0096

IMG_2246

04 edward’s love the twilight saga breaking dawn part 2 van essence

IMG_2247

IMG_2263

Samen met pino op de foto

IMG_2272

Pizza canzone

IMG_2287

Ik was op mijn werk

IMG_2292

Walkers salt & vinegar / prawn cocktail

IMG_2301

Bij de water val

IMG_2304

Bigfoot

IMG_2307

Vliener bloem

IMG_0087

Tim tam white i love it

IMG_2316

Nieuwe rihanna trui

Dat waren voor deze keer hoop je leuk vond om te kijken en tot volgende keer.

je kan me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan).

Liefs sammy

Geef een reactie

