Essence match 2 cover cream concealer

Paar maanden geleden kun je ziet dat essence nieuwe producten in het assortiment heeft.Ik heb zelf een paar dingen gekocht. Een daarvan is de nieuwe cream concealer van Essence. Die ik aan jullie wil later zien. Kijk snel verder.

DSC_2417

DSC_2418

De concealer komt in een vrij simpele verpakking. Het doosje is doorzichtig waardoor je de kleuren kunt zien. Maar ik vind wel jammer dat met vinger moet doen.Ik vind hygiëne dat beetje naardeel van zulke verpakking.

DSC_2419

Hier zie je de kleuren op mijn hand. De linker heeft een beetje een bruine/lichter kleur ik kan gelukkig allebei gebruiken. De lichte kleur gebruik ik onder mijn ogen en de iets donkere kleur kan ik gebruiken op onzuiverheden.

De concealer is zoals de verpakking al zegt erg creamy. Persoonlijk ben ik wel fan van hij dekt heel goed bij mij. Als ik met mijn vinger ronddraai in de verpakking geeft hij niet gelijk heel veel product af, dat is wel fijn want je hebt maar een klein beetje nodig.

Essence Match 2 Cover! Cream Concealer is te koop bij Kruidvat en Trekpleister €2,59.

Heb jij zo iets gebruikt? En wat vond jij ervan?

je kan me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan).

Liefs sammy

Geef een reactie

