Favorite muziek video #8

Het is weer nu tijd mij favorite muziek video die ik aan jullie later zien kijk snel verder.

will.i.am – This Is Love ft. Eva Simons

will.i.am – This Is Love ft. Eva Simons

Sharon Doorson – High On Your Love

Sharon Doorson – High On Your Love

Aliyah – L.O.V.E.

Aliyah – L.O.V.E.

Ralf – Click Clack

Ralf – Click Clack

will.i.am – #thatPOWER ft. Justin Bieber

will.i.am – #thatPOWER ft. Justin Bieber

Robin Thicke – Blurred Lines ft. T.I., Pharrell

Robin Thicke – Blurred Lines ft. T.I., Pharrell

Dat waren weer mijn favorite muziek. Ik ben benieuwd naar jullie favorite muziek laat hier comment achter en ik wens jullie fijne avond.

je kan me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan).

Liefs sammy

2 thoughts on “Favorite muziek video #8

Geef een reactie

