Mijn op gemaakt producten #3

dat is wel lang geleden dat ik op ge maakt producten hebt later zien. maar ik maak ook niet zo snel op daarom is ook niet veel maar ik heb wel paar dingen op gemaakt die ik aan jullie wil later zien wat ik heb op gemaakt hebt ben je benieuwd naar blijf dan kijken.

DSC_2825

Deze shampoo van syoss vind ik fijn werken hij maak mijn haar schoon en ruik ook nog eens lekker.

DSC_2826

Deze syoss conditioner maak mijn haar lekker zacht dat hou ik wel van.

DSC_2828

Deze shampoo van elvive is voor gekleurd haar of highlights. Hij maak mijn haar mooi glans.

DSC_2829

Ik vind elvive cremespoeling fijn maak mijn haar zacht en soepel.

DSC_2830

Ik vind wel fijn werken maar niet veel speciaal.

DSC_2831

Deze vind niet lekker ruiken ik zal niet op nieuw kopen ik heb in duitseland gekocht.

DSC_2832

DSC_2833

Ik vind deze cocoa butter body scrum van thé body shop niet fijn werken en het ruikt niet zo lekker ik zal niet op nieuw kopen.

DSC_2834

DSC_2835

Ik hou van strawberry body butter van the body shop het maak mijn huid zacht en trek snel in en plakt niet ik zal op nieuw kopen.

DSC_2836

Als eerst zie je dat ik heb veel gebruikt hebt mijn tekst is bijna weg zo fijn vind ik het van lush populaire toner.

DSC_2837

Deze vind ik niet fijn hij maak mijn make up niet alles schoon zal niet op nieuw kopen.

DSC_2838

Deze deo van 8×4 was special edition party fever ik vind fijn werken.

DSC_2839

Ik vind niet echt speciaal deo ik heb bij duiseland gekocht.

DSC_2840

Scheergel van kruidvat vind ik niet speciaal hij doe gewoon zijn werk.

Dit zijn mijn op gemaakt producten het zal niet elke maand zijn. Zo snel gaat bij mij niet je zal wel zien waarneer weer op gemaakt producten zijn. Ik wens je fijne dag.

Je kan me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan) facebook (https://www.facebook.com/Sammychan82sBlog).

Liefs sammy

Geef een reactie

