My life in pictures #16

IMG_0096

Leuk dat je weer kijkje nemen in mijn leven voor een foto. En kijk veel plezier.

IMG_0140

Dat heb ik zelf gemaakt. ziet lekker uit!

IMG_2499

137 wanna be your sunshine van essence

IMG_2503

Was bij mij nichtje en neefje thuis

IMG_2510

Ik zat gewoon op de bank uit rusten

IMG_2511

Met me familie uit eten geweest

IMG_0155

Mijn moeder heeft gemaakt flensje mmm

IMG_2518

Dat heb ik zelf gemaakt mais soep

IMG_2522

Dat is lekkerste ijs die ik heb gegeten

IMG_2523

Gebakken scholfilets bij beren restaurant

IMG_2528

Bij de beren restaurant in rotterdam de kuip

IMG_2529

Cute hello kitty

IMG_2537

Het was rot weer in rotterdam

IMG_2538

Engelse pond

Dat waren mijn leven op te foto als je meer wil blijf dan mij volger. En ik wens jullie fijne avond

je kan me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan) facebook (https://www.facebook.com/Sammychan82sBlog).

Liefs sammy

Geef een reactie

