Unboxing: Inglot

Paar weken geleden heb ik bestelling gedaan bij inglot die ik graag aan jullie later zien wat ik paar dingen heb bestelt en die zaterdag binnen is. Ben je benieuwd naar kijk dan verder.

DSC_4557

DSC_4558

DSC_4559

Freedom pallet 10 €14,00

AMC Freedom Shadow Square Shine 35

Freedom Shadow Square Matte 356

Freedom Shadow Square Matte 354

Freedom Shadow Square Matte 319

Freedom system shadow pearl 402

Freedom system rainbow eyeshadow 111R

Freedom system rainbow eyeshadow 106R

Freedom system rainbow eyeshadow 116R

Freedom system rainbow eyeshadow 101R

Freedom system rainbow eyeshadow 125R

Per stuk €7,00

IMG_2891

IMG_2892

IMG_2893

Ik ben heel blij mee deze aankoop heb jullie ook wel eens deze merken bestelt ik ben benieuwd naar heb je nog vragen laat dan hier comme achter ik wens je fijne dag.

http://www.inglot.nl/

je kan me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan) facebook (https://www.facebook.com/Sammychan82sBlog).

Liefs sammy

Geef een reactie

