Favorite muziek video #11

Hoi allemaal afgelopen maanden ben ik niet op mijn blog geweest om dat thuis omstandigheid is nu ben ik helemaal terug. En ik laat jullie gelijk mijn favorite muziek video zien ben je benieuwd naar blijf dan kijken.

Dotan – Home

Crystal Fighters – Plage

Bruno Mars – Treasure

The Rasmus – In The Shadows

Extreme – More Than Words

Dit zijn mijn favorite muziek video van deze maand en wat zijn jullie favorite van deze maand. En ik wens jullie fijne dag.

je kan me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan) facebook (https://www.facebook.com/Sammychan82sBlog).

Liefs sammy

Geef een reactie

