Mijn favoriete boeken

hoi allemaal ik laat jullie vandaag zien wat mijn favoriete boeken zijn blijf dan kijken.

DSC_6347

De lekkerste recepten uit china

DSC_6348

Dumonts kleine mediterraan lexicon

DSC_6349

Kookgids chinees

DSC_6351

Kookgids bakken

DSC_6353

Smoothies & Shakes

DSC_6370

Gewoon wat een studentje’s avonds eet.blogspot.com leonie ter veld

DSC_6356

Kosmos reisgids china

DSC_6357

Shanghai hangzhou  suzhou ontdekken en beleven!

DSC_6358

National geographic traveler hong kong

DSC_6362

Capitool compact hong kong

DSC_6363

ANWB extra hong kong

DSC_6364

Michael jackson king of pop een geschiedenis in beelden

DSC_6367

Michael jackson 1958-2009 het leven van een legende

DSC_6369

Michael jackson the magic the madness the whole story j. randy taraborrelli

DSC_6371

De blog bijbel

DSC_6373

Beautytips van top tot teen

DSC_6378

Cynthia beauty misslipgloss

DSC_6379

Michelle phan make up

DSC_6380

Lauren conrad beauty

DSC_6386

Fashionista special make up by nikkie tutorials

DSC_6387

Happy go beauty tom sebastian

DSC_6393

Serena’s stijl gids

DSC_6394

Happy life mascha

DSC_6395

Anna nooshin on top

Dit waren mijn favoriete boeken en laat jullie bericht achter wat jullie favoriete boeken zijn  ik ben wel benieuwd naar en ik wens jullie fijne zondag.

je kan me volgen op twitter (@sweetladies82) en instragram (beautygirlsammychan) facebook (https://www.facebook.com

Geef een reactie

